Friday, November 23, 2012

金峰魯肉飯

第三日起身,今次就特登早D,終於唔駛同一大堆香港人迫。以前流放時去旅行,住的hostel通常包早餐,有次問個香港一齊去既朋友,呀,上次你去邊度住果間D早餐點?答曰,未食過,遲起身云云。唔,果個已經係捱得同埋成日周圍去既人。我聽到果刻係,eh? 點解唔起身食早餐?果陣又唔識分好唔好食啦,有就梗係要食啦係咪先。
香港人普遍都係遲起身既,好似早餐至十點,大概會9:55先衝落黎食早餐。(你如果睇到呢度覺得「咦,我係早起身既,我咪好勁?」,你諗多左喇。早起身之嘛,唔好當係相睇要曬自己優點冇野講先攞出黎講啦,有乜大不了。) 咁ARM住正間咁多香港人既酒店,唯有自己早D啦。七點幾起身就差唔多。
返正題,之前貼過,早餐食左少少,出去再食過。
Picture
上網睇人介紹魯肉飯,一定有呢間,雖則出名既係肥肉不少,不合我心,不過既然大家也讚,試一次不妨。
Picture
燙一碟青菜,加隻蛋,中碗魯肉飯,只要NT$65。另外,用餐時間人一定多,但這樣的小食店居然八點就開,不介意早餐吃飯就早點來吧。
說回那碗飯,的確肥肉是全肥的肥膏,平時我就一定全挑出來,但既然這是人家的賣點,那吃吧!eh,不慣吃肥膏,咬下去時有點想吐...,味道嘛,和飯跟瘦肉一起吃也不覺好肥,但那個質感...味道好那是一定的,那個汁跟肉入味得很,飯也不差,也不枉特意過來只吃一碗飯。蛋一般。
感想:如果大部分都係瘦肉就好D。當地人推介另一家魯肉飯叫「三元」,冇咁肥,下次去試先。

No comments:

Post a Comment